˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ A night with me... ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

I miss ur body I miss u smile I miss all the things aboute u

åhhh vad romantisk jag var nu.. heeheh japp det är kenta jag tänker  på... mitt hjärta tillhör honom....


Olle driver alla oss till vansinne... B är inne i höglöp.. sista dagen hoppas jag... men ändå... han sitter och gråtter KONSTANT..........

ja tillbax till min älskling... I natt var första natten som han fick sova ostört. första på veckor... så skönt att höra honom säga att han sovit... annars är det bara " men jag har sovit typ1-2 timmar i natt"
Hoppas bara att det fortsätter så att han får sova... han behöver det.. eller jag behöver det... vill ha tillbax min kenta som alltid är glad..... leker med sina barn och aldrig kan sitta still utan måste fixa och trixa konstant...
han som kommer upp till mig och håller om mig....


˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ MIN KENTA ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙





nej nu är det dax attt sova... natti natt mina små.. Nite nite all my loved ones ;0)





Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej Gumman !

Nu hitta jag dig här :O) Kul du skriver sA bra !

Men ett tipps din huvudvärk, min svärmor har haft hela livet som dig & jag litegran en annan Hortus huvudvärk aja hon fick via sin läkare på Sofiahemmet i Stockholm rådet voltaren !

Japps så enkellt & kan hjälpa dig kanske HOPPAS !

två tabletter av dem receptfria på apoteket om du får dem av läkare visst bara en då dem är starkare.

Du kan väl prova dem hjälper mig & henne iallafall men ne är ingen huvudvärkstablett igentligen.



kramar Lollo

2010-02-05 @ 04:39:35
URL: http://hattifnattans.blogg.se/
Postat av: the Loved one Kenta

Hej älskling viste inte att du bloggade här också



2010-02-12 @ 20:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0