Fredag

Ja nu är det fredag....
Idag har jag haft en bra dag.... Engelska flöt på som den brukar....
* Alltså det känns som att det är grundnivå jag pluggar på inte Engelska B*
Jag hade missat hemläxan och fick i alla fall alla rätt på förhöret. Det dåliga är att min lärare är URUSEL på uttal... hon läste en text idag som ordet dandruff fanns med. och hon läser det DANDOFF...

Allså hon e jätte bra på stavning
*vilket inte e min starka sida* men HALLÅ är inte uttal lika vigtigt?!


Svenskan är ass rolig.... vi jobbar med Epoker. och har jobbat med Grekiska mytologin. *
jag älskar att läsa om mytologier* och idag fick vi ett papper med 15 frågor som vi skulle svara på i grupper och den som fick flest rätt vann.. det var ass kul. sen har jag jätte roliga klasskkamrater i min svenska grupp.

sen var det bara hämta barnen på skola och förskola och hem och fixa maten som blev (som mamma kallar den) Jhons kyckling...... sen kom fredagsmyset fram... som dom gör just nu. så tittar dom på playhouse Disney....

nej nu ska jag plugga hoppas att det går som jag vill har en del uppsattser som ska in på måndag eftersom jag var hemma meed sjuka barn två dagar den här veckan.

ja just de får se vem av mig och kenta som åker ner och parar b på måndag.... blir nog lynn som åker med så hon får träffa Nickita och Kelly... ebba har ju intte fått den kontakten med Tiara som lynn fick med nicki.......

Avslutar som vanligt med bilder...... GLÖM INTE ATT SÄtTA ETT AVTRYCK NU ;0)

mina älskade barn

sen envisades Lynnsan med att ta en bild på mig som hon sa att hon skulle bli ledsen om jag inte la ut och ddet vill vi ju inte


Syns det att han e helt slut eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0