Lördag

Idag har kenta varit med lynn och sin systerdotter på Heron och tittat på "Det regnar köttbullar" i 3D
när dom sedan kom hem så tittade jag ut genom fönstret och såg ett rådjur på våran tomt. ass coolt..........


tyvärr hann jag inte hämta kameran innan han/hon fick nog av all "hunddofy" på våran tomt. haha
men coolt ändå.....



Ebba och Abbe har rivit HELA huset idag tror jag....... och olle han LIDEEEERRRRRR just nu.. B är i höglöp och jag var tvungen att komma på ett sett att hålla honom borta fran bitchen så det fick bli en nödlösning till måndag då jag kan köpa kompostgaller


så det fick bli kortsidorna av ebbas gamla säng haha men det funkar..... stakars Olle ... han ser ut som om hann sålt smöret och tappat pengarna..... men det är bara tills måndag sen kommer kenta åka ner med B till vetlanda där hon ska paras.... så förrhoppningsvis blir det valpar om 2 månader... jippi....



Mattes gullhund..... den andra VILL jag inte ha i knät just nu... för mycket blod......

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0