nr 1

jaja jag vet att jag byter ofta men men vad ska man göra var aldrig riktigt nöjd med metrobloggen....

men nu till något jag älskar.. min familj..........

min prinsessa Lynn på sin 6årsdag......





sedan blev hon en Cheerleader




kenta och ebba som pussar in det nya året... vist är det en härlig bild med pussar och älden i bakgrunden ;0)



Abbe som sitter i vagnen med sin nya fina overall som han fick av mormor i julklapp mössa och vantar medkom och det gillar vi... =0)

så nu har vi inledigt det här bloggandet.

vi ska nu sälja huset och flytta till tumba..... jag längtar.. kenta e inte lika iver som jag är men det blir kortare resväg för honom med 1½ timme

Kommentarer
Postat av: Lollo

Äntligen !!!

saknat din fina blogg Kramar Lollo

2010-01-22 @ 01:13:12
URL: http://hattifnattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0