****** soooooooo irritated.... Y ohhh Y *********

I helgen ska vi försöka måla om här hemma... eller vi måste.. tisdag är det fotografering.. eller om det var måndag...




satt på google och letade efteer min nya tattoo ;0) och jag tror att jag hittat den



vist e den gullig?!


*********************************************************************

Är så irriterad.... Den här J migränen vägrar släppa.. jag vet inte vad jag ska göra... jag fick tebletter av läkaren som jag ska ta.. och jag gör det för utan dom skulle jag vara död nu känns det som .....
men dom tar inte bort den utan bämpar bara den... och det är väll bättre än inget men jag vill inte ha den...

*********************************************************************
nej nu ska jag sova....
väntar på att kenta ska komma hem.. han är på väg från vetlanda där han varit och parat B.. så om ca 58 dagar kommer valparna... det ska bli kul.... längtar.......



XoXo  *** NITE nite all my loved 1s"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0